یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

احوالپرسی اس ام اسی

براش اس ام اس فرستادم: سلام آبجی. چطوری؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟

به جاش یه اس ام اس عاشقانه تکراری برام فرستاد.

دوباره اس ام اس زدم: احوالت چطوره؟ خوش میگذره؟

دوباره یه اس ام اس عشقولانه تکراری دیگه برام فرستاد.

اونقدر اس ام اس فرستادنامون ادامه پیدا کرد که خسته شدم و شماره شو گرفتم و تلفنی باهاش حرف زدم.

گفتم: آخه دختر ! این همه اس ام اس چیه میفرستی برام؟ خوب یه کلام تو همون اس ام اس اولی جواب میدادی: ممنون. خوبم.

گفت: وقتی با اس ام اس احوال میپرسی، توقع جوابی بهتر از این نداشته باش.

نظرات 4 + ارسال نظر
ممدم ممد اهوازی 3 خرداد 1387 ساعت 12:58 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام تولد بلاگمونه خوشحال میشیم بیایی

فرشته 3 خرداد 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.aghazerah.parsiblog.com

سلام آبجییییییییییی جونمممممممم
ورودت به این مکان جدید مبارک. انشاالله خوش یمن باشه. من مطالب کوتاه رو خیلی دوست دارم. اصولا خودم هم کوتاه نویسی می کنم. آره جونه خودم خیلییییییی:دی!!


در مورد اس ام اس باهات موافقم. انشاالله جبران می نُماییم:)

باز هم میگم وبلاگ جدید مبارک. چه خوشگلهههههههههه
یا علی!

سلام عزیزم
ممنون که اومدی. و ممنونم از محبتت.
انشاء الله دعات مستجاب بشه و این وبلاگ در این مکان جدید برام خوش یمن باشه.
اینجا هم پیشرفته است. می بینی که می تونم به کامنتات جواب بدم.
موفق باشی.

فرشته 3 خرداد 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.aghazerah.parsiblog.com

سلام آبجیییییی جون
آره می بینم که اینجا هم بعلهههههههههه. ماشاالله میشه جواب کامنت داد.
منتظر پستای کوتاه کوتاه می مونم:)
التماس دعای فراوان دارم. درسام رو هم مونده:(
فعلا یا علی!

بازم سلام. انشاء الله امتحاناتت را با موفقیت بدهی.

زهرا 4 خرداد 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://sobhesepideh.parsiblog.com

سلام عزیزم .....
به به ... مبارکه ..... نمی دونم چرا به محض اینکه وارد گذرگاه شدم ....احساس کردم جای خیلی دنجیه ......فارغ از همه دل مشغولی های روزانه .....
دوست دارم ..... حیلی ژیاد

سلام خانومی
خیلی ممنون.
منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد