یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

توقع بیجا

توقعات بیجای اطرافیان گاهی اوقات جانم را به لبم می رساند. 

چرا انتظاراتی از من دارند که در حد توانم نیست!!!  

نظرات 2 + ارسال نظر
... 2 آذر 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
شاید می خواهند توانتان را بالا ببرید
شاید هم فکر میکنند در حد توانتان هست

به هر حال شما بگو چشم ولی عمل نکن

سلام

وقتی خودم میگم توانم در این حد نیست. دیگه نمی کشم. وقتی اونقدر اذیت میشم که بیمار میشم دیگه چه جوری باید حالی طرف بکنم که باباجون من دیگه نمی کشم!!!
اگه بگم چشم و عمل نکنم که میشه بد قولی.

سلام فاطمه جان
خودتی ؟
بی خبر خونه عوض کردی
اومدی اینجا ؟
چند وقته بیخبر بودم ازت چه کارایی که نکردی
موفق باشی
آره توقعات بیجا خیلی بدن
افسرده کننده است

سلام عزیز

بی خبر؟!!!
من که خیلی وقته لوگوی گذرگاه را گذاشتم توی وبلاگ اصلیم. تازه پیام عمومی هم برای همه ی دوستان فرستادم و آدرس لینکش را دادم.
حتی توی پاورقی یکی از پست هایم هم اطلاع دادم که به اینجا هم سر بزنید.
دیگه اگه تو بعد این همه مدت تازه اینجا رو دیدی به خاطر عدم توجهت به مطالبم بوده عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد