یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

تنهایی

تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح می دهم.

تجربه

تجربه بهترین درس است ، هرچند که حق التدریس آن گران باشد.

دلا ...

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای  /  فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد

رسم این دنیا

بی وفایی کن ، وفایت می کنند     /       با وفا باشی ، جفایت می کنند

مهربانی گرچه آیینی خوش است   /      مهربان باشی ، رهایت می کنند

راه آسمان

در بن بست هم راه آسمان باز است ، پرواز را بیاموز.

خدایا شکرت

چقدر خوبه که سایه ی یک پدر مهربان و یک برادر دلسوز بالای سر آدم باشه. 

خدایا شکرت به خاطر همه ی نعمت های زیبایی که بهم دادی.

...

من آمده ام که با تو راهی باشم / آنی که تو از دلم بخواهی باشم /  

دریا بغلم کن! بغلم کن دریا ! / می خواهم از این به بعد ماهی باشم.

ماه خدا

ای نفس ، یه عمری دنبال خودت بودی. برای خودت خوردی. برای خودت آشامیدی. یه ماه برای خدا زندگی کن.

آغاز دنیا

خدا زمین را مدوّر آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای در جایگاه آغاز هستی.

سید حسن نصر الله

دیشب گفتگوی ویژه خبری شبکه دو صدا و سیما با حضور سید حسن نصر الله چه شور و حال زیبایی پیدا کرده بود.

این مرد خدایی و مقاومت لبنان را خیلی دوست دارم. خدا حفظشون کنه.

خداوندا ...

خداوندا ، دوستانی دارم که در اعماق قلبم جای دارند.

آنان شایسته ی محبتند و یادشان مایه ی آرامش است. در میان خلق معدن خیرند و دارنده ی پاک ترین خصوصیات.

پس ای خدای من ! آنان را اکرام کن و بر صفات نیک آنان بیافزای.