یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

یادداشت های گاه و بی گاه

در این وبلاگ یادداشت طولانی نمی خوانید اینجا همه چیز کوتاه است.

کلیپ صوتی

دردلی با امام زمان از زبان حاج آقا ابوالقاسمی پور رحمة الله علیه.

خیلی زیباست. از دست ندید.

برای ذخیره فایل صوتی روی لینک مربوطه کلیک راست کنید و گزینه save target as را انتخاب کنید.

 حجم:  ۶۸۲ کیلو بایت     (http://data.roozevasl.com/heyat/sound/clip1a.wma)

حجم:  ۵۷۷ کیلو بایت    ( http://data.roozevasl.com/heyat/sound/clip2a.wma )

غرور کاذب

یه روز یه پشه میخواست از روی تنه یه درختی بلند بشه. رو کرد به درخت و با غرور گفت: خودت رو محکم بگیر که من میخوام بلند بشم!

درخت خنده ای کرد و گفت: من آمدنت را هم متوجه نشدم تا چه رسد به رفتنت.

یاد خدا

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد، به یاد من باش که من همیشه به یاد تو ام.

از طرف بهترین دوست شما: خدا

« فاذکرونی اذکرکم » ( سوره بقره ـ آیه 152 )

نقاش زندگی

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی

با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

گفتمش تصویری از لیلی و مجنون را بکش

عکس حیدر در کنار حضرت زهرا کشید

گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن

در بیابان بلا تصویری از سقا کشید

گفتمش سختی و درد و آه گشته حاصلم

گریه کرد آهی کشید و زینب کبری کشید

اللهم عجل لولیک الفرج

یکی از جمعه ها جان خواهد آمد            به درد عشق درمان خواهد آمد

                    غبار از خانه های دل بگیرید              که بر این خانه مهمان خواهد آمد

( اللهمّ عجّل لولیک الفرج )

دختر سبیلو

دختری با ظاهری ساده از خیابان آفریقا (جردن) تهران می گذشت که پسری در پیاده رو به او گفت: «چطوری سبیلو ؟»

دختر خونسرد، تبسمی کرد و جواب داد: « وقتی تو ابرو بر می داری ، مو رنگ می کنی و گوشواره میندازی، من سبیل می ذارم تا جامعه ، احساس کمبود مرد نداشته باشه.

علی و فاطمه

من نمی گویم ولی گویند در چشم علی               خیل دشمن بود پیدا، فاطمه پیدا نبود

الهی عاقبت بخیر بشی

روزی که تو آمدی به دنیا عُریان                  مردم همه خندان و تو بودی گریان
کاری بکن ای دوست که وقت مُردن               مردم هم گریان و تو باشی خندان

آش و سوسک

اگه در حال خورن آش لذیذ همسایه، جنازه ی یک سوسک سیاه گنده توی ظرف آش پیدا کنی، چیکار میکنی؟

بی عنوانه

انجام ندادن کاری دلیل بر ناتوانی در انجام آن نیست همانطور که جواب ندادن به ابلهان دلیل بر لال بودن نیست.

احوالپرسی اس ام اسی

براش اس ام اس فرستادم: سلام آبجی. چطوری؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟

به جاش یه اس ام اس عاشقانه تکراری برام فرستاد.

دوباره اس ام اس زدم: احوالت چطوره؟ خوش میگذره؟

دوباره یه اس ام اس عشقولانه تکراری دیگه برام فرستاد.

اونقدر اس ام اس فرستادنامون ادامه پیدا کرد که خسته شدم و شماره شو گرفتم و تلفنی باهاش حرف زدم.

گفتم: آخه دختر ! این همه اس ام اس چیه میفرستی برام؟ خوب یه کلام تو همون اس ام اس اولی جواب میدادی: ممنون. خوبم.

گفت: وقتی با اس ام اس احوال میپرسی، توقع جوابی بهتر از این نداشته باش.

باران

حالا قدر باران را بیشتر می دونیم.

ولی خداییش قبل از این هم باران را خیلی دوست داشتم.

دل شکستن

کاش می دونست گناه دل شکستن بیشتر از مسجد نرفتنه.

گذرگاه

مواظب باشیم با احتیاط از گذرگاه های زندگیمون عبور کنیم.

آغاز

سلام

ورودم به بلاگ اسکای را خیر مقدم عرض می کنم.

تجربه ی نوشتن در بلاگ اسکای را ندارم. ولی مطمئنم دوستان خوبی پیدا میکنم که راهنمای من خواهند بود.